Ahad, 21 Ogos 2016

Si Gajah Foodsbury

Foodsbury ni sangat terkenal dengan Salted Caramel Crepe kalau tak tau crepe cake tu ape, macam kek lapis yang banyak lapisan tu. Tapi lapisan-lapisan kek crepe ni nipis-nipis.

Foodsbury ni maskotnya gajah. Agaknya kalau saya bukak cafe, boleh la guna binatang kesayangan saya jadi maskot. Saya suka landak..haha.

Spaghetti carbonaranya portion banyak. Memang kenyang perut suka hati la nih. Berlemak je cheesenya..sodap!
 
Mulanya saya tak nak order burger ni. Ye la, datang cafe tetiba order burger je. Tapi sebab tengok orang meja depan order nampak sedap pulak, saya pun order la. Sedap u'ollss..macam burger bakar. Daging burger ni memang sama macam daging burger bakar.
Order air oren nak elakkan rasa muak.

Ni crepe cake strawberry. Rasa strawberry..duh!  haha
Ni yang paling awesome. Rainbow crepe cake. Sedap dan cantik! Ape lagi, boleh la cuba Foodsbury di Seksyen 9 ya :)
Alamatnya di :

Tiada ulasan: