Selasa, 9 Julai 2013

Puasa Mighty 3 Gem



Selamat berpuasa semua! Teringat puasa time mengandung dulu. Aku dulu ingat lagi betapa cuaknya nak menghadapi puasa masa mengandung. Mula la fikir larat ke nak puasa sampai petang ni? Sepatutnya tak boleh fikir macam tu, kena yakin pada Allah patutnya kan? Tapi itu la aku masa dulu.

Lepas tu yang paling suspen bila terbangun lambat waktu sahur. Bangun aje tinggal 5-10 minit aje lagi sahur. Memang masa tu terfikir takde ke makanan yang berkhasiat yang cepat disediakan dan boleh bagi tahan waktu berpuasa? Terutamanya untuk ibu mengandung.

Masa tu aku baru cuba-cuba set breastfeeding Shaklee, jadi kawan aku syorkan ambil Set Mighty 3 Gem pulak.

Set Puasa dan Ramadhan
Set ni terdiri daripada 3 jenis minuman lazat.
1) ESP
2) Meal Shake
3) Performance Drink

Penerangan ringkas untuk set ini :

ESP Perisa Vanilla
Membantu di bulan Ramadhan dengan : Mengurangkan rasa LAPAR

-Soya non-GMO (genetically modified organism)
-Sesuai untuk ibu menyusu yang berdiet atau puasa sebab ia mengurangkan rasa lapar
-Boleh bantu penghasilan susu badan semasa berpuasa. Tapi MESTI patuhi peraturan mengepam 3 jam  
  sekali.
-Berfungsi untuk upgrade imunisasi badan sebagai usaha mengelakkan jatuh sakit semasa bulan puasa.
-Boleh membantu memperbanyakkan susu badan, tapi kena patuhi peraturan mengepam 3 jam sekali tu ok.
-Menjadikan kulit cantik dan menghilangkan parut

Meal Shakes Perisa French Vanilla
Membantu di bulan Ramadhan dengan : Mengurangkan rasa LETIH

- Multivitamin dengan 24 vitamin dan mineral penting dalam bentuk serbuk, sesuai untuk mereka yang tidak
  rajin makan supplement
- Sangat lazat dan berkrim!
- Membantu proses detoks dalam badan untuk membuang lemak berlebihan dan bahan buangan dari usus
  dan perut.

Performance Drink Perisa Oren
Membantu di bulan Ramadhan dengan : Mengurangkan rasa DAHAGA

- Boleh ganti kehilangan air dalam badan dengan cepat
- Mempunyai rumusan eksklusif OptiCarb yang hebat! Dapat meningkatkan 6 kali ganda tenaga otot.
- Mengelakkan penyahidratan yang dapat mengurangkan rasa dahaga
- Memelihara kelembapan kulit
- Menjaga kitaran air dalam badan
- Memberi bekalan elektrolit dan mengimbanginya dalam tubuh (sama seperti fungsi minuman isotonik)

Read more: http://kedaivitamin.com/set-mighty-3-gem/#ixz

Berminat untuk mendapatkan set ini pada harga ISTIMEWA? 
Hubungi segera dan berpuasalah dengan penuh tenaga dan kecergasan!
 SMS/Whatsapp/ Viber ke 012-6614658 (Nia)
 Email ke kedai.vitamin@yahoo.com

Tiada ulasan: