Isnin, 1 Julai 2013

Mug berhidung binatang

Title macam ape aje kan. Hehe..Mug ni merupakan hasil rekaan pereka Spanish bernama 
Attua Aparicio Torinos (cuba pronounce, betul ke tak? hehe) 
Bila menggunakan mug ni, pengguna akan nampak seolah-olah ada hidung binatang. Kalau arnab ke, comel la jugak, kalau hidung haiwan kesayangan ramai tu, macam mana pulak? Huhu...Dalam gambar ni hidung anjing.

Hidung harimau

Hidung haiwan kesayangan ramai


Hidung arnab

Hidung monyet

Agak comel jugak la. Cuba bayangkan kat ofis, bos korang marah-marah korang, tiba-tiba dia berenti marah sebab nak minum pakai mug ni. Hahaha...weird betul!!

Ada sesiapa rasa nak beli mug ni?



6 ulasan:

mama ila berkata...

hehehe..menarik jugak yer... =)

transformed housewife berkata...

menarik jugak.

Eliss Mie berkata...

comel :p nak yg arnab tu satu. hiks

Sidratul Muntaha berkata...

hat mulut kebau pendek tu scary plak.
nmpk scary huduh plus comel
ahhahha

ct rahani berkata...

yg arnab tuh paling comel.. kreatifkan.. :)

ros_reeza berkata...

ala.. tak minat la mug macam ni. hihi