Selasa, 9 April 2013

Urutan tapak kaki bayi

Ingat orang tua je ada urutan tapak kaki? Sekarang tapak kaki kecil pun ada tau..hehe. Jadi, bila agak-agak baby meragam, apa lagi, amik tapak kaki dia, picit la mana-mana yang korang berkenan.
Baby reflexology guide:
Mesti ada yang akan kata, boleh percaya ke ni? Takpe, kalau tak betul pun, urut aje la tapak kaki tu, kita takkan tekan kuat pun kan? Ala-ala massage untuk baby juga ni.

Apa kaedah terbaik kalau baby menangis?




1 ulasan:

Sidratul Muntaha berkata...

salam
lama tak singgah sini
yup
bayi kena urut satu bdn un
urut lembut2
huhuuh
dulu rajin jugak urut budak2 ni
tapi masa dah bz
huu