Selasa, 12 Mac 2013

Kak J

Madihah mula digelar Kak J masa kenduri Aqiqah anak sedara aku Rania dengan Zafri. Zafri tumpang je sebenarnya, hehe. Maka, kami pun tak jemput orang sangat. Madihah macam tak puas hati.

Dia asyik usik baby2 dalam crib tu.
Rupanya dia pun sibuk nak duduk dalam tu, huhu

Akhirnya dia dapat gelaran Kak J hari tu sebab dia jeles, haha. Tak puas jadi baby rupanya dia. Tapi takpe la, Diha tetap baby mak sampai bila-bila. Siap la, sampai umur 16 pun mak akan panggil baby jugak. 

1 ulasan:

H.I.M berkata...

kak J = kak JEMAH!