Jumaat, 8 Februari 2013

Pesanan Shila Pada Semua

Serius aku rasa nak nangis sama tengok video Shila Amzah ni. Boleh rasa macam mana seksanya perasaan dia.  Kesiannya, apa-apa pun aku harap dia berserah pada Allah tentang masa depannya. Itu yang terbaik. Dekatkan diri pada Allah, insya'Allah. Harap Shila bertemu bahagia yang dia cari. 
Dalam hal ni aku rasa kena berbincang dan berkomunikasi dengan baik. Tolak ansur juga penting
(eceh,..ade sape tanya aku ke pun?)

2 ulasan:

mummY daniSha berkata...

Sian syila,tersepit kat tengah2

mama_umar_maryam berkata...

hmm,Allah tau yg terbaeklah..honestly,cari org lain la kot..xkenan aku tgk cara sharnaz tu