Khamis, 3 Januari 2013

Nak masak telur aje pun!

Aku jumpa benda comel ni dekat milkadeal

Video demo yang hebat. Topiknya masak telur aje..haha..

Tapi, bila dah siap,...perghh.terliur!
photo

Rasa macam nak beli aje. RM25/set. Dalam satu set tu ada 4. Tapi, bila terbayang muka ala-ala garfield yang akakn dibuat En.Suami bila tau aku beli benda ni, buat aku berfikir 2 kali..hehe...


3 ulasan:

Fadilah Aziz berkata...

Cantik betul jadi telur tu, sayang nak makan!haha..

Eliss Mie berkata...

ni nak buat telur poach tu ker? ada orang kata, masa air tengah menggelegak tu, terus pecahkan telur pun boleh tak yah guna alat ni, menjadi jugak.hehehehehe

❤~Emma Abduh~❤ berkata...

nmpak comel...hihi