Selasa, 29 Januari 2013

Cover i-pad idaman hati

Aku suka jugak baca blog Fatin Liyana ni. Perasan muda remaja macam dia kekadang..haha.. Tapi, ada sesuatu yang menarik perhatian aku sejak sekian lama. 

Ni dia...

Cover I-Pad!

Alahai, sukanya aku tengok. Tapi bila mengenangkan 2 perkara, aku takde la simpan cita-cita nak dapat cover i-pad macam ni. Iaitu :

1) Umur aku tak berapa nak comel kalau pakai cover i-pad macam tu..haha..

dan yang paling penting..

2) Aku takde i-pad!

Nasib la ye, boleh cuci mata aje la aku tengok cover i-pad ni..huhu...


4 ulasan:

Mama Haraz berkata...

haha saye pun teringin cover tapi tak de Ipad ;)

Salam perkenalan dari MamaHaraz

http://ourwonderland.blogspot.com/

isabelle frankly berkata...

yup..yup terlampau berjiwa kanak-kanak.
kita at this age, lbh kpd yg praktikal..yg kalo disumbat dlm beg dgn diaper anak n brg2 lain, takgugur beads/koyak lace nya. huhu

mamalieyna berkata...

weeii cun melecun, sesuai tuk anak2 dara je kot, mak2 ni, kalau pakai..ada anak, anak rembat buat main, rosak cover comel gitu..hee~

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) berkata...

Eh comeynye tp pyh nk bwk ne