Jumaat, 12 Oktober 2012

Rainbow Cake Yang Menyamar


Korang percaya tak kalau aku cakap Rainbow Cake ni menyamar? 
Dia menyamar jadi sedap.
Hangin.aku. 
Harga dah bajet Secret Recipe. Tapi, krim dia, alahai, macam krim kek zaman aku kanak-kanak dulu...kek dia pun,..isk,..tak boleh nak cakap lah.
Aku dah la teringin nak makan Rainbow Cake ni sejak mengandungkan si Zafri ni dulu. Sekali terbeli yang tiruan punya laa..isk. Frust nih..

5 ulasan:

Adzrah berkata...

Nia, +Wondermilk di Citta Mall ada jual rainbow cupcake and mini cake utk kita nikmati sorang2. Cupcake seketul Rm4.90, mini cake seketul RM15. Memang sedap, berbaloi bayar mahal. Kalau nak datang, sila ajak aku sama. Hehe!

Rai Ourkizuna berkata...

ala kesiannya...kek krim zaman dulu muak gila kan..teruk betul penjual tu..

Zura@Iwan berkata...

beli kt mn tu? kena cari lain la mcm tu..hehe

transformed housewife berkata...

beli kat mana tu? ada jugak tiruan ye.

mummY daniSha berkata...

memang krim die nampak x best heee