Selasa, 18 September 2012

Sudah Sihat

Aku MC panjang minggu lepas, demam panas. Terkena air sejuk pun tak boleh, isk. Menggigil aku tido time demam tu, tapi badan panas. Ini semua sebab aku lupa minum air masa hari opah aku meninggal hari tu. Sudah la hari panas terik, lepas tu, malamnya aku bantai minum teh, dehydrated la jawabnya. Mula-mula cuak jugak takut kurang susu untuk Zafri, alhamdulillah ada stok susu untuk cover.

Stok susu aku pun makin merundum sekarang ni. En.Suami releks je, dia kata sempat ni cover2 sampai Zafri masuk 6 bulan lagi berapa minggu ni. Harap-harap la sempat, insyaAllah.
Saya masuk 6 bulan 25 September ni, yay!

4 ulasan:

mama_umar_maryam berkata...

uish, teruk demam ko hah..apepon dh sehat syukur..keep on pumping bebeh,heheh

Zura@Iwan berkata...

encem zafri...semoga sihat sepenuhnya..

transformed housewife berkata...

kejap je dah nak masuk 6 bln ye. Husna pun dah nak masuk 4 bln.

mamalieyna berkata...

Insyaallah cukup tu..kuatkan diri.. mak tak sihat susahla kan.. tcare~