Rabu, 12 September 2012

Al-Fatihah



Opah aku meninggal pagi semalam.
Al-Fatihah buatnya.


Bila aku nak psycho Madihah, sebab dia sibuk mendesak nak ke rumah mak aku, aku cakap la,
"Jangan bising2,  mak sedih ni, opah mak dah takde".
Dia jawab, "E-ah pun sedih ni, E-ah nak pegi rumah opah E-ah". 

Hmphhh..tak simpati langsung!...

6 ulasan:

anis-yang-manis berkata...

takziah..alfatihah juga...

Zura@Iwan berkata...

alfatihah utk opah awk..

transformed housewife berkata...

Innalillahhiwainnahirajiun. Al-fatihah. takziah utk Nia & keluarga.

Adzrah berkata...

Nia, takziah. Dah bertahun2 aku tak jumpa Opah ko tu. Semoga roh arwah dicucuri rahmat. Amin~

mama_umar_maryam berkata...

takziah ye,alfatihah..

LaLaLOLa berkata...

Salam ziarah.takziah atas kehilangan. Ayuh usaha utk jadi mak terbaik n beri yg trbaik utk anak2 kita :)