Rabu, 29 Ogos 2012

Tentang BF


credit : YanaFandi via here

Ketara betul perubahan saiz perut baby ni. Aku sekarang pun agak cuak dengan Zafri punya demand. Sehari dah banyak oz dah dia nak minum. Patut la pun, bulan depan dia dah masuk 6 bulan. Ada sesetengah ibu bagi istilah dapat diploma kalau dapat capai 6 bulan BF tu. Tapi, aku tak berapa nak dilabelkan macam tu, sebab semua pun Allah yang tentukan. Kalau aku gigih nak menyusukan, anak aku tak nak hisap macam Diha dulu, aku tak boleh buat apa jugak. Aku cuma mampu berdoa supaya ada rezeki untuk aku susukan anak aku selama yang boleh. Aminn..

3 ulasan:

Rai berkata...

good luck..insya allah..ada orang kata beralih bulan eh..tetiba demand bertambah dengan banyak atau taknak menyusu..

Suliana berkata...

insya-Allah .. rezeki masing2.. :-) yg penting kita dah cuba sedaya mungkin..

transformed housewife berkata...

insyallah. Caiyok2 Nia