Isnin, 30 Julai 2012

Kenapa Aku Bad Mood Pagi Ni?


1) Terbaca tentang orang-orang yang suka mengungkit kisah silam seseorang bila orang tu dah bertaubat dan mula berdakwah - Abby Abadi
2) Jem masa pergi kerja yang macam takde penyelesaian - Shah Alam
3) Orang yang ego tak kena tempat - siapa? No komen

Korang hari ni macam mana? Harap lebih baik dari aku :)

4 ulasan:

Rai berkata...

kadang2 saya malas jugak nak baca komen2 negatif pasal abby tu.. lagi2 dibulan ramadhan ni..yang lebih kurang ajar tu siap letak gambar masa dia tak bertudung lepas tu ungkit kisah dolu dolu. sudah sudah la tu kan..haihh..cakap banyak memang sakit hati.

shah alam dengan jam memang tak boleh dipisahkan. sinonim. akrab. kerabat... hehe..

banyak manusia macam tu.doakan lah dilimpahkan nur pada orang mcm tu bulan ramadhan ni..

transformed housewife berkata...

setakat ni ok je. Jgn bad mood lama2. tak elok Nia.

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) berkata...

hati ila tgh sentap !!

Eliss Mie berkata...

hari ni mood sedih jugak sebab rakan seofiz yang kamceng dah dpt surat pindah.