Selasa, 31 Julai 2012

Idea makanan untuk anak

Aku tak sure berapa lama masa diperlukan untuk buat makanan macam ni, tapi aku rasa boleh je try kalau nak bagi Diha makan sayur..hehe

source

Korang pernah ke hias makanan macam ni untuk anak?

7 ulasan:

Rai berkata...

sesekali..masa da besar ni.. tapi alhamdulillah diorang takde masalah nak makan sayur.memang suka sayur pun. sbb dari kecik saya da mula bagi sayur.

eima berkata...

aku rasa klu buat kat anak aku tu ... die bkn mkn tp main ngan mknan tu ...

Huda berkata...

xpernah buat pun..hehehe..bg je makan mcm biasa :)

Eliss Mie berkata...

nanti comel x sanggup pulak nak makan.hehehe.Alhamdulillah, nuha suka gak mkn sayur. mungkin dari kecik duk blend sayur dlm bubur!

mama_umar_maryam berkata...

penahhh..hahahaa..aku hias roti dgn telor rebus buat muke otomen,hahahah,pengsan anak aku xkasik makan plak..die syg nk telan otomen die ;(

transformed housewife berkata...

tak pernah sbb anak2 knur suka je mkn sup sayur.

white rose berkata...

salam kak,
selamat berpuasa...


wah, kretip sungguh...
sy suke fish tu