Khamis, 21 Jun 2012

Where Your Mind Goes..


Dalam kes aku, fikiran aku melayang nak membeli macam-macam, maka di situ la hati aku..hehe...
Happy Thursday!

3 ulasan:

Myra Jay berkata...

Hmmm betul gak tu ;)

Rai berkata...

otak kat lain hati kat lain..fizikal kat lain..parahh.. hehe..

transformed housewife berkata...

knur pun nak membeli mcm2 tapi bajet nanti lari. hehe. pam tu tak jadila nak beli dr Nia sbb smlm tiba2 je hubby Knur belikan. Dia pun mcm excited nak suruh baby Husna minum BM je.