Jumaat, 22 Jun 2012

Kalau Bukan Rezeki...

Kita selalu sangat dengar, kalau sesuatu tu ditakdirkan jadi rezeki kita, datang la rintangan macam mana pun, ia tetap akan dapat pada kita juga.
Tapi kalau ditakdirkan sesuatu tu bukan rezeki kita, usaha la macam mana pun, alert macam mana sekalipun, ia takkan dapat pada kita. 
Bila dah alami sendiri baru aku faham. Memang dah hampir sangat untuk aku dapat, tapi Allah takdirkan bukan rezeki aku. Memang frust sangat-sangat tapi aku cuba positif dan redha. 
Itu yang terbaik kan? :)

5 ulasan:

ibuhebat berkata...

InsyaAllah, pasti ada hikmahnya... :)

Huda berkata...

insyaAllah bukan kali ni..mungkin akan dtg tu milik kita :)

mummY daniSha berkata...

kdg2 kite mengharap sgt..bile x dpt rasa kecewa..tp bersangka baikla dgn ALLAH=)

mama_umar_maryam berkata...

samelah..pnh merasainye,sgt2 down xterkate..tp bljr utk amik yg +ve

transformed housewife berkata...

insyallah akan digantikan dgn yg lebih baik. Kena bersabar je Nia.