Isnin, 30 Januari 2012

Nenas & Nanas



Semalam Tok Madihah ajar dia, ini buah NENAS. Madihah pun ikut la "NENASH",katanya.
Lepas tu Tok tambah lagi, ejaan dia "NANAS", tapi kita sebut "NENAS'.
Lepas tu Madihah terkebil-kebil tengok tok dia. Opah terus cakap kat Tok, "isk, jangan la bagi confuse kat budak 3 tahun tu"... 
Hehe, ayah aku memang sangat informatif, aku rasa sebab tu masa aku sekolah dulu, member aku Are pernah cakap, ada setengah perkara tu aku tau sangat, macam random la aku nih. 
Madihah pun ada harapan nak jadi random la ni kot..haha..

5 ulasan:

sue zainun berkata...

hoho yelah kan..:p

e.l.i.s.s.m.i.e berkata...

ejaan dia nanas ker nenas erk? :) aku pun konfius.

Munnafendy berkata...

a'ah tetiba terpikir lak...nanas ke nenas???

transformed housewife berkata...

ejaan sebenar mmg NANAS. tu pelik tu kita panggil Nenas.

mama_umar_maryam berkata...

aku eja nenas,ehehe,tibe2 nk mkn pajeri nenas plak