Jumaat, 16 Disember 2011

Sarapan pagi lasagna

En. Suami belikan lasagna frozen semalam. Dia kata nanti aku boleh bawak untuk breakfast..Dalam hati aku rasa kelakar,..hehe.., lasagna untuk breakfast?
 Tapi memang sedap pun, terima kasih En.Suami..:)
Bila aku bagitau dia sedap, terus dia cakap,..nanti dia beli lagi..alamak, aku tak nak la kena makan hari2..huhu...



4 ulasan:

Sidratul Muntaha berkata...

lasagna for breakfast?
huhuhuh
selamba jugak dulu2 time pregnantkan ara mkn lasagna pagi2 kat uia ni

Ladysirna berkata...

keju manyak tu...;)

ana berkata...

nampak sedap...bakar dlm bekas tu je ker? tak cair ke?

transformed housewife berkata...

ni mesti kes mengidam. Knur skrg tak nak mkn nasi. asyik nak mkn laksa atau mee je. huhu