Rabu, 16 November 2011

Poplook - Venus Maxi Dress - Fuschia


Aku tak sangka betul aku boleh bijak betul beli baju online, lepas tu aku lupa yang perut aku ni dah besar (dan akan membesar lagi). Masa aku dapat pagi tadi, terus member aku tanya, "eh, orang pregnant boleh ke pakai ni kak?"..
Takpe..takpe, aku tengok belakang baju ni macam ada getah, boleh pakai kot. Nanti aku dah berjaya pakai, aku upload gambar kat sini..hehe

4 ulasan:

lina berkata...

salam cantik la baju maxi ni

mama_umar_maryam berkata...

pakai je weh..mesti cantek de vassss,hik3

fieyza.rz berkata...

Nia,

pas abis pantang nanti pun leh melaram smula..hehe...

btw, take care okay!

gee ryder berkata...

org pregnant pakai mesti cantik ni