Isnin, 26 September 2011

Pantang Merokok

Paling tak suka bila orang merokok.
Terutama dekat kedai makan, lepas dia makan, mesti sibuk nak merokok, lepas tu asap rokok tu menghala ke meja aku.
Paling pantang, kalau asap rokok tu kena Madihah, memang aku angin!

Pesanan untuk orang2 yang merokok dan pentingkan diri ni
Kalau ko nak dapat penyakit, jangan libatkan orang lain! 
Jangan merokok kat tempat awam, ramai orang benci asap rokok ko tu!

Sekian, pesanan khidmat masyarakat dari saya..

5 ulasan:

mrs.spicy berkata...

geram jgk..kdg2 bukan stakat mamak, g pasar pon sibuk nk merokok.marah!

Huda berkata...

saya setuju!!!rasa nak cakap je depan org merokok tu..sila merokok di tmpt lain..

h4ni3 berkata...

bila dah angin tu, nia buat apa kat org yg isap rokok tu?

hehe.. nak tau jugak

transformed housewife berkata...

Knur pun pantang jugak dgn org2 yg merokok di tempat awam. SIap boleh jeling dan bg pandangan tajam tau. Lemas kita dgn asap rokok.

H.I.M berkata...

merokok lain blh x?
hehe...