Isnin, 12 September 2011

Buaian Raya

Hari Raya baru-baru ni Madihah balik Terengganu. Rumah tok sedara dia sebelah rumah ada buaian. Kat situ aje la port dia dengan sepupu2 dia main kalau tak pegi mana-mana.

Bila tengok gambar ni, terasa cepatnya masa berlalu. Masa aku baru kahwin dengan En.Suami, sepupu2 Madihah ni baby lagi. Diha pun takde lagi. Sedar-sedar nanti diaorang dah jadi anak dara dah dan aku pun semakin tua..huhu..

6 ulasan:

AdD berkata...

Dlm gambar ni nmpk mcm dia dah sekolah darjah 1... umur dia berapa ek skang? 3thn kn? ke 4?

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) berkata...

ila pun selalu rasa mcm tue..bila tgok amana yg makin membesar

mama_umar_maryam berkata...

ala..tingat buai kt kg jugak..tp dah xde dah ;(

h4ni3 berkata...

happynya diha! :D

Huda berkata...

gembiranya diha :) suka dia dgn kazen2 dia ek..

H.I.M berkata...

muka dia sama dgn muka kamu