Sabtu, 23 Julai 2011

Kotak rokok imej lebih ngeri


PUTRAJAYA - Semua enam imej penyakit kronik pada kotak rokok sedia ada akan digantikan kepada yang baharu dan lebih ngeri mulai Januari tahun depan.
Ketua Pengarah Kesihatan, Datuk Dr. Hasan Abd. Rahman berkata, ia bertujuan mengingatkan kira-kira tiga juta perokok di negara ini terhadap bahaya tabiat merokok dengan lebih berkesan.
Beliau bagaimanapun tidak menjelaskan lebih lanjut mengenai imej baharu yang bakal diperkenalkan itu.
Berita selanjutnya disini
Aku rasa kalau dah perokok tegar tu, letak gambar Hantu Kak Limah pun diaorang akan tetap beli jugak laa..Lain la kalau rokok tak dibenarkan jual langsung, baru la diaorang tak beli..hehe..

7 ulasan:

tifa berkata...

Tifa setuju...letak la apa pun...mereka tetap beli....hubby tifa la tue:)

transformed housewife berkata...

betul tu Nia. Kalau dah perokok tegar mmg susah nak berhenti.

mama_umar_maryam berkata...

pasni klu xjd gak,aku cadang letak kan video klip mati mengejut,hahaha

Nisa' Azman berkata...

Nia.. kalo ltak pic ngeri kat kotak rokok, hubby I still gak bli.. huhu~.. T_T

isabelle berkata...

rasanya diorg beli gak.
kuar fatwa merokok tu haram pun yg islam buat x endah..ni kan pulak takat gambar je

Huda berkata...

hehehe..hantu kak limah pun diorg x takut rasenye..adeh..

H.I.M berkata...

prokok ni busuk..
saya tidak suka merokok

merokok lain boleh la..hehehe