Isnin, 18 Julai 2011

Budak ini...

Budak ini, kalau pegi makan mana-mana, mesti tak nak makan..
Bukan makanannya tak sedap, tapi saje je dia ni..
Tapi, kalau orang lain tolong habiskan makanan atau minuman yang dia tak nak tu,..
Bila makanan tu dah dekat nak habis aje, dia akan cakap kuat-kuat
NAK...NAK...NAK..
Yang misteri tu, setiap kali dekat nak habis aje tu, kalau masa kita makan tu banyak lagi, dia tak rasa nak.
Tau la aku, makanan kegemaran Diha ialah
makanan yang dah dekat nak habis

7 ulasan:

NM02 berkata...

budak2 selalu mcm tu la..

anak2 kazen saya, bila buh nasi ckp tk nak, bila kita dh habis mkn baru ckp nak mkn, pastu majuk cakap tak ajak dia sekali.. rasa mcm nak kasi cubitan manja je.. hehehe

e.l.i.s.s.m.i.e berkata...

boleh geng ngan anak dara aku. biasa time orang dh licin. nasib la nak ko makan kuah ajer :p

Huda berkata...

hehehe..ade gak budak camni ek :) eh..husna pun lebih kurang gak cam diha..dh nak abih baru dia sibuk2 cakap nak :)

mariaariffbaby.com berkata...

hhahahahahaha..
kelakar mummy diha ni!

but i like it!

white rose berkata...

hahaha...
ape la akak ni, sian diha...

kakaka...

transformed housewife berkata...

biasalah budak2. anak2 knur pulak kena suruh diaorg lawan siapa boleh habiskan mknan dulu baru laju sikit nak mkn.

H.I.M berkata...

ni kira macam DBKL la nie...

hahahaha...

kasi lcin Mardihah...