Rabu, 22 Jun 2011

Supplier Baju Baby



Selalu orang yang beli borong baju kanak-kanak dari China ni, dia cari agen kat mana ya?
Aku sangat curious.
Lepas tu ada pulak sesetengah agen tu yang menipu pulak tu. 
Korang tau kat mana boleh borong baju-baju ni? (haha,..bijak sungguh aku pegi tanya kat sini kan)

9 ulasan:

Sidratul Muntaha berkata...

x sure la.
sbb skunk ni ade byk tmpt jual baju baby murah2 pun dah.
aritu lily azliayana ade mention kat GM klang,byk kedai jual baju2 baby nmih.
huhuh..
try arr recee..
mana tahu leh dpt harag borong sebab nak jual balik.

Huda berkata...

huda pun x tau..tp klu tau nnti bgtau ek :)

Tanpa Nama berkata...

hye,

i know one company that sells and supply product from china. Its BUMIPUTRA WAREHOUSE ENTERPRISE COMPANY (B-WEC)if i'm not mistaken. do contact them 012-2589903(zainab)

NM02 berkata...

kaunter pertanyaan kah?

Putri Malu @ ima salsuzaima berkata...

cantik baju tu.. nak jugak..hehe

e.l.i.s.s.m.i.e berkata...

aku pun curios :p

Nia berkata...

Sidratul Muntaha: tgh rece ni yang..harap2 ada rezeki nak dpt info..hie...

Huda: haha,..sure Huda!

NM02: mmg sedang bertanya ni yang..huhu..

Ima: tak berani nak beli, takut ada yg tipu..huhu

Ellis: nak cari yg murah babe!

gee ryder berkata...

kwn i supplier wholesale dkt GM klang..blogger gak dia tu. jual retail pun yer jugak.

biasa dorang amik dari china la, korea la, bandung la...banyak tempat.

Nisa' Azman berkata...

hehe..xtau la.. ^_^

tp if baju china utk girls/ladies, tau la.. coz my cousin ade jual..