Jumaat, 10 Jun 2011

Open Front Jumpsuit Maysaa

source : maysaa.com

Alhamdulillah, akhirnya jumpsuit yang aku menang dalam contest Maysaa bulan lepas sampai.
Suami aku pun lega jugak, sebab aku memang dah lama melobi dia untuk belikan baju ni.
Tau-tau rezeki Allah nak bagi, menang contest dan dapat hadiah baju ni. hehe..

Harap2 aku nampak ranggi macam model tu bila pakai baju ni,..hiee~~~

Thank you Hana Tajima & Maysaa!!

Korang ada cadangan nak pakai dengan tudung kaler ape tak?

6 ulasan:

isabelle berkata...

nice!!! tudung bunga2 hitam putih would be a nice match

Farra Dhelina berkata...

nia tinggi, mmg sesuai lah pakai ni

ujee berkata...

Nia..nanti u email me link web tajima ekk...? mcm menarik je collection baju2 dia...thanks

Byzura Razali berkata...

cantik siotttt.bab tudung mak tak reti ek.

transformed housewife berkata...

cantik. tudung bunga2 ada kelabu, hitam dan putih.

mama_umar_maryam berkata...

wowwiii...blh jd duta maysaa kt kwn2 blog nih ;)..setuju dgn isabell ckp,carik yg ade design tudungnye