Isnin, 6 Jun 2011

Kena paksa memasak

Aku memang kurang minat sikit memasak. Tapi, sejak dah kahwin, aku abaikan aje tak minat aku tu. Aku anggap diri aku berminat aje. Tapi, semalam aku memang tak puas hati sebab kena paksa memasak.
Ni bahan-bahan masakannya
Ni chef yang paksa aku belajar masak dengan dia tu. Dia bagi arahan kat aku, suruh masukkan bahan-bahan semua. Sila abaikan langsir kat katil tu, semak okeh.
Garang dia ni woo..kalau aku berenti masak atau khayal kejap, dia bising. Mesti dia cakap
"Mak,...masak la mak!!"

Ada sekali tu, aku nak berenti sebab nak solat, aku cakap kat chef ni,
"Diha pegi ajak ayah la pulak masak,.."..hehehe..
Tapi, dia tak nak ajak ayah dia, dia tunggu aku jugak.
Sabor je laa...

6 ulasan:

H.I.M berkata...

Chef Mardihah...

Chicken Chop satu...

hehehe...

*lawa nya rumah baru..

mrs.spicy berkata...

haha..ajak diua masak betul2 la. boleh join jr materchef

isabelle berkata...

diha dah tau mak nak ngelat.
ayah dah pesan awal2...hehe

mama_umar_maryam berkata...

hahahha,baru nk puji napela kiut sgt pinggan ko, rupenye chef dhiah punye ;p

transformed housewife berkata...

rajin Diha ye. Anak kedua knur pun suka main masak2 dan selalu jugak tolong kalau nak buat muffin atau cup cake. Nanti Nia boleh main masak2 yg betul dgn DIha. Bg kerja2 yg senang utk dia. Mesti dia seronok.

mrsboan berkata...

dah beso nanti kena rajin masak ye Diha...jgn mcm mak awak...ekeke.