Sabtu, 28 Mei 2011

Senangnya jaga anak

Masa anak kita umur berapa kita dah boleh releks dan tak susah sangat nak jaga dia?

Aku sangat yakin dan pasti, bila dia umur

21 tahun..

Korang rasa umur berapa?

6 ulasan:

mrs.spicy berkata...

mak farah cakap as a mak sampai anak tua pon kita akan pikir dia baby lgi. so sebagai mak selahi xmeninggal selagi tu la dok pikir psl anak..xde relex2 dah..huhu

my.mastura berkata...

21?? masa dia tgh2 remaja tu laaa lg susah..

bg saya, bila dia dh kawin kot..sbb dia ada spouse dia yg boleh jaga..hahahaha

Huda berkata...

huda rasa umur 18tahun ++ tu dh ok la kut..tp kalau umur meningkat, fikiran xmatang xleh gak kan :)

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) berkata...

21 tahun?? lagi payah sbb masa tue dia ada BF/GF hehe

isabelle berkata...

bila dia dah kawen. sbb psgn dia pulak yg jaga.
b4 kawen tu...jenuh gak..takut merambu sana sini

H.I.M berkata...

umur yg sesuai..

tidak ada umur yang sesuai...

sepanjang hayat anda perlu menjaganya...