Ahad, 15 Mei 2011

Mak, kat belakang mak tu...

Tiba-tiba malam tadi, anak aku tunjuk kat belakang aku,....
"mak, takuttt....tu terbang,...." banyak kali dia cakap macam tu, bilik tu kosong aje, takde ape. Muka dia memang muka takut. Meremang bulu roma aku weh.
Suami aku kata, mungkin dia nampak kumbang terbang, memandangkan anak aku takut dengan serangga.
ooo,..ok..


p/s : Sebenarnya memang serangga pun, macam cengkerik. hehe..kak limah betul la!

9 ulasan:

mama_umar_maryam berkata...

adoilah..meremang jugak

areteacar berkata...

yeke kumbang? hahaha.. :p

transformed housewife berkata...

seram tuh. budak2 boleh nampak apa yg kita tak nampak. hhuhu

white rose berkata...

salam kak nia...

wah, tajuk entry pun dah bikin seram tau...

rindu sama akak...

rumah akak sama je...

my.mastura berkata...

yea right! kumbang terbang

isabelle berkata...

ehehehe.
eerie laaa..

zh-ena berkata...

mmg akan rasa takut gak

H.I.M berkata...

bukan kumbang...
ntah2 btul hantu kot...

mak nye penakut lebih dr anaknya..hehe

sya berkata...

hehe..
ari tu dah perasan entry ni. tapi takut nak baca sebab tengah duk sorang2 dengan baby, hujan lebat pulak tu...
hari ni baru teringat balik..
tapi, kalau budak2 tegur, atau tenung satu tempat lama2, memang seram jugak kan... huhu