Rabu, 27 April 2011

Wedding boleh spoil sebab...

Aku, Diha & En.Suami pergi wedding Ahad baru ni.
Semuanya perfect,..pelamin, kek, hiasan dewan..
Diha pun banyak makan kuih
Ada dalam 4 ketul jugak rasanya..huhu..
Diha jumpa kawan 'nursery' dia jugak.
Tiba-tiba kami terperasan bekas air basuh tangan katerer ni
Mak aih..kenapa la katerer ni tak berus?
Ni penutup dia pulak..adoi..
Cukup 1 jam, Diha pun dah mulakan aksi kebosanan
En.Suami terus ajak aku balik..tak larat nak layan budak kecik nih
Aku sempat bergambar dengan baju Maysaa aku yang jadikan pameran sebelum ni..hehe..Aku dah pakai arr..

Pada korang, apa yang boleh 'spoil' kan wedding?

9 ulasan:

fieyza.rz berkata...

cantik maysaa maxi dress tuh! kan aku cakap sgt suai dgn org tinggi mcm ko.. hehe.. cantekkk!

p/s; lenkali ko cuba ko gandingkan dgn belt, lagi vogue! hehe.. apapun, ko cantik dgn dress itu!

yantz-yeem berkata...

erkkk..sib baik teko basuh tgn....

rose --{@ ibuRafiq @}-- berkata...

lor. awat teruk no catering tu pnye peralatan. nmpk cam grand je wedding tu tapi sbb benda tu jd cam alahai..

Wansteddy Tales berkata...

makan sedap balik sakit perut. itu la paling takut huhu... tp bab spoil masa kenduri, tgh makan, anak pulak buat ragam nk larian keliling dewan macam itu dewan dia yg punya! hhahahah... risau perhiasan rebah kena langgar je ^^

h4ni3 berkata...

cantik la baju nia

mana mau dapat??

BabyIntan berkata...

Hopefully bahagian dlm dia tak karat jugak lah...huu huu. Sometimes benda kecik2 mcm nie ramai yg terlepas pandang kan...

*BTW vogue btl mummy diha nie :D

Latest n3: Arissa Di Cium Kucing Biru!

Scya LollitA berkata...

pd cik scya , yg boleh buat spoil ,










cik scya jatuh depan org rmai T.T
wedding tu x spoil ,
mood cik scya yg spioil , maluuuu

mama_umar_maryam berkata...

erkk..napekah bekas2 itu??

karipapsayur berkata...

Apa yg spoil? Erm.. Mak pengantin kepit henbeg semasa nak salam kaut. Nampak mcm macik yg tengah nk kumpul duit balik modal majlis aje. Sepatutnya ada asisstant belakang dia yg pgg henbeg ke apa. Baru la mak pengantin ni nampak class sikit. kan?

Lg satu x bole blah kalo awal2 lps salam terus belek sampul nak tgk berapa RM si polan tu bagi

-_-"