Ahad, 20 Mac 2011

Donut Sheila Rusly

Sheila rusly02.jpg
source: wikipedia

Aku baru tengok cerita 'Donut' kat Astro semalam. Aku tak nak komen pasal drama tu la, sebab ada pendapat mengatakan berlakon sebagai 'lembut' tak menghalalkan cara. 
Aku cuma teringat watak Sheila Rusly dalam cerita tu, sebagai Kak Nita.
Sikit-sikit mesti dia cakap " Percaya pada kak Nita tau...."
Hehe..

6 ulasan:

white rose berkata...

hahaha...
tau dah gaya shiela tu bila buat ayat "percayalah pd kak nita tau..."


tak penah tgk lagi

maya amir berkata...

tak tgk cite ni.. tapi i leh imagine camne sheila rusly ckp gitu..heheh

Farra Dhelina berkata...

igtkan dia buat donat hehehe

transformed housewife berkata...

tak tengok cerita dia smlm. Apa kaitan donut & lembut? hehe. Dtg klik HB utk Nia.

=sz= berkata...

kak nita ke kak lita ek?
tapi sukaaa la tgk baju2 hakakkkk tu...
sgt stylo! :)

e.l.i.s.s.m.i.e berkata...

ulangan tu kan.aku dah tengok dulu.