Khamis, 17 Mac 2011

Beg Baru!

Akhirnya....beg baru aku siap! (Bayangkan aku sengih sampai ke telinga...)
Beg ni ada poket kat dalam, untuk aku letak kunci kereta aku, sebab aku suka sangat terkial-kial cari kunci kereta time nak balik. 
Berminat nak dapatkan beg macam ni?
(Amacam Azzah? I bleh jadi u punya marketing nih..hehe)

Korang bawak beg apa pergi keje ya?

9 ulasan:

Huda berkata...

masa kerja dulu, huda suka bawak handbag saja..kadang2 bawak tote bag :) ikut moodla..

MamaRaisya a.k.a Lisa berkata...

hemmm..beg 2 cukup besar tp klu lisa guna beg 2...cnfrm penuh satu beg duk isi segala mcm...hahaha..rasanya xsesuai kot lisa ni guna beg besar n xde byk poket2 n ruang...semua main cmpur aduk..huhuhu

white rose berkata...

handbag mcm biasa la kak...
cantek laa beg akak tu...
EKONOMI...

karipapsayur berkata...

cantekkk! Sgt bagus bila keluar bawak Qaiser! Berapa RM nih?

e.l.i.s.s.m.i.e berkata...

aku bawa handbag ajer :p

h4ni3 berkata...

ingatkan nia jahit sendiri!!
baru ingat nak tempah dgn nia.. hehehe

isabelle berkata...

baru ni dpt hadiah henbeg, tapi i x berkenan. camna ye?

mama_umar_maryam berkata...

waaa tantek2..zt g keje bwk beg sandang blkg mcm budak skolah tu ;(

Nia berkata...

huda:oo..best jgk kalau tukar2 beg kan

Lisa: sama la kita, lps tu menggagau cari barang..hehe

white rose: haha..mmg ekonomi dik..

Qastalani: RM60 dear...biasa kalau kat kedai, handmade mcm ni around RM100 pun ade.

Ellis: Handbag lagi vogue tuu

Hanie: bleh tempah kat cik Azzah tu Hanie..hehe

Isabelle: Buat giveaway la yang

Zety: uii,..mesti comel tu..hehe