Khamis, 10 Februari 2011

Kyros Kebab

Dulu-dulu yang aku tau, Kyros Kebab ni ada kebab aje. Rupa-rupanya sekarang nasi lemak pun ada...hehe..Aku terjumpa gambar ni masa aku nak clearkan gambar-gambar dalam kamera.
Telur goreng yang mahal tuuuu..hehe.
Tapi, rendang dia tu mcm masam sikit la. Kenapa ya?

Pernah makan kat Kyros Kebab? 
Korang suka makan ape?

10 ulasan:

NM02 berkata...

lom pernah makan lagi. kenapa rendang rasa masam? basikah???

Three Musketeers berkata...

Tak pernah makan, but looks so yummy...:)

atie @ ejay berkata...

suka2!balik cuti aritu pi kt kb mall. tp dah takde kyros kebab..xtau pindah ke ape.. kt k.trengganu pun tak tau.suami ckp ada dulu,tp bila cari tajumpa plk tempatnya.
kt kedah,tak penah jumpa jgk..
mm kt klcc ada lg ke?

isabelle berkata...

dah lama x mkn kat kyros.
kalo pegi, mesti kat kompleks pkns la.

✿etiey erywan✿ berkata...

sedap ker?\

Huda berkata...

lame x jenguk nia..huda x bape sihat la..tp alhamdulillah dh ok sikit..huda selalu nampak kyros kebab ni tp xpenah lg try :)

white rose berkata...

tak penah...
kebab kat pasar malam ade la...


mcm sedap je

Nia berkata...

NM02: haa,..tu yg musykil tu nape bleh masam.

Three Musketeers: mmg yummy tau! hehe

atie@ejay: saya tau kat pkns aje yang..hehe

isabelle: hehe,..sama la kita..g situ jgk

etiey erwan: bleh laa :)

Huda: laa..siannya..alhamdulillah Huda dah sihat.

white rose: sedapp dikk

CikLilyPutih berkata...

belom penah makan kat kyros kebab lah sebab payah nak jumpa kat area bangi nie lah.

Farra Dhelina berkata...

masam tu terlebih asam keping lah kot hehe