Jumaat, 14 Januari 2011

Roti Pong takde bunyi Ping

Aku nak tunjuk roti feveret aku masa budak2 dulu..
Ini dia...Roti Pong!!
 Dari segi appearence memang takde yang hebat le. Bulat, ada gula, lepas tu ada la kismis satu kat atas dia.
 Bahan-bahannya pun ringkas jek...
 Ini yang mahal sekali nihh...logo Halal.
 Rasa dia sedap sangat (pada aku la), dia macam liat-liat sikit (suami aku kata masuk angin..cit). Tapi, memang rasa dia macam tu pun.
Model roti pong yang tak mau memberi kerjasama..isk!

Korang ada makanan yang korang suka masa kecik?

15 ulasan:

areteacar berkata...

a'a, rasa roti ni mcm lemau-lemau sikit . hehehe.. tpi sedap ^___^

sz | m.s.s berkata...

macam tak pernah jumpa plak roti pong nih...kot2 saya yang tak perasan...ihikss...
model tu low profile ye ...

makanan kegemaran masa kecik ek...ermm biskut yg ada gula warna warni tu, gula je lesap..biskut nya ada lagiks ;)

So Shy Lady berkata...

salam knal nia,

ahaks...btul, rasa dia mcm roti msuk angin

Ieda Al-Habsyi berkata...

dulu aku suka betoi makan roti pong skang susah nak jumpe

Kazaztan Team berkata...

air abu tu air ape ye...

h4ni3 berkata...

tak penah dengar la pulak roti pong ni

e.l.i.s.s.m.i.e berkata...

mkn roti ni mesti lekat kat lelangit kan??

isabelle berkata...

ada...
kum-kum (sebutan:kam-kam)..hhehe.u ingat x jajan tu?

weh, i rasa roti pong tu mcm biskut lemau. x puas mkn

mama_umar_maryam berkata...

yg zt igt kecik2 dulu ding dang dgn rota je,hahahah

white rose berkata...

sy pun suke makan roti nih...
dah lama tak makan...

sy suke beli yg dalam tin tu...
ayah sy beli sekilo...

pastu cicah dgn air kopi...
perrrggghhh...sedap...

hahahaha...

masa kecik2 suke meratah milo...

sissyira berkata...

salam

dulu arwah mak selalu beli untuk kita, sebab kita suka sangat

tapi sekarang, kita dah tak makan, sbb bila kita tengok mesti kita sedih, sat g mesti air mata kuar lu,huhuhuh

transformed housewife berkata...

tak pernah rasa pulak roti pong tu.

maya amir berkata...

lama tak makan roti / biskut pong:)

Farra Dhelina berkata...

ohhh mcm2 kita suka! hehe

e.l.i.s.s.m.i.e berkata...

salam nia.hadiah tu dah terima hr tu.

http://www.elissmie.com/2011/01/alhamdulillah-kejayaan-milik-ku.html