Isnin, 20 Disember 2010

Diha nak bawak balik kawan ni!!

Masa jalan-jalan kat SACC Mall, jumpa snowman ni, sama tinggi dengan Diha.
 Kami pun suruh la Diha bergambar, mula-mula ok je.
Tiba-tiba..
 Siap promote lagi kat kami, nak bawak balik sangat la tu..
Tapi, akhirnya memang tak bawak balik pun...haha..Kami bersyukur sesangat, setakat ni Diha terima lagi kalau kita cakap elok-elok nape tak boleh bawak balik.

Ye pulak, kalau bawak balik pun, nak buat per, letak depan rumah? haha,..haru babe!

Anak korang pernah tak nak mintak bawak balik perkara2 kurang relevan mcm ni? haha

12 ulasan:

white rose berkata...

ade2...
anak buah sy...

adeke dia nak bawak balik tibi kat umah opah dia...

miaahaha...

sampai nangis2 pulak tu...

tibi kat umah punya laa besar...

dia kata umah opah ada kartun, umah ibu dia takde...

e.l.i.s.s.m.i.e berkata...

alahai comelnya..siap nak bawak balik..hehehe.setakat ni tak pernah lagi.nuha paling suka naik keta duit tu, jgn dia suh bawak balik sudahhh..hehehe

Farra Dhelina berkata...

budak2 kan..tapi mirza belum pndai mtk nak bwk blk lagi..tgu sat nnti..dh pndai mtk, haru laaa..hehe

zura@iwan berkata...

hehe..naseb baik Diha dgr ckp kan..idak jenuh la...

chugie berkata...

alolo.. comeinye kawan yang diha nak bawak balik ni tau! ekekekek:D

ManjaIxora berkata...

hahaha.. sooo cute..

isabelle berkata...

ehehe.comel si diha mcm snowman tu jugak.
rasanya ini snowman yg sama dkt sacc mall. adam ada bgmbr last yr dgn dia

sz | m.s.s berkata...

ahahaa...
sibbaik dia tak buat stunt guling2 yaa...gud girl la diha ni! ;)

manja-kusayang berkata...

alamak!!!nasib diha tak bwk blk.....budak2 kan suka benda pelik2 ni.

h4ni3 berkata...

moral of the story..
cepat2 la produce adik utk diha
kekeke

Huda berkata...

hehehe..bijaknye diha :) my husna xpenah lak wat gini :)

chekna @ mama ziyad berkata...

benda yg xrelevan, xpernah la plak.. benda yg relevan tu.. mmg slalu la... esp toys... kdg2 tu walaopun elak, mata dia tu tajam sungguh... nampak je..