Ahad, 12 Disember 2010

Aku berangan maxi

Aku suka tengok maxi ni.
source: Maysaa

Aku tau Ajjah lawa kalau pakai maxi. Tapi aku tak tau aku lawa ke idak. Hehe..Teringin ni..

Sesuai tak aku pakai ni?

10 ulasan:

white rose berkata...

akak sesuai sangat2...
akak tinggi...

jubah ni kan sesuai tuk org yg tinggi & kurus mcm akak la...

BETUL!!!

tak tipu

eT berkata...

cantik2...
me time sekolah dulu rajin pakai maxi...lani jek xpakai dah...
peggy cun xpakai maxi??..:p

Digital Lifestyle EXPO 2010, KLCC

Lelord berkata...

kena berani mencuba Nia, biasa la kan kdg2 kita cam x konfiden, rasa cam x kena bile pakai, tp org lain tgk ok jek hahha bek cuba cepat

ajjah berkata...

Beli je la.. Dah berapa kali dah u sebut.. Btw, ada tutorial on how to style this dress...

bardboo berkata...

lawa la baju tu..cubelah pakai..

isabelle berkata...

yg tinggi lampai mcm kita mesti cantik.
eh...i mean mcm u.
i wpun tinggi, tapi tgh membuyung, terus jadi huduh.hahaha

eiela berkata...

try la pakai kak. mesti sexy..

transformed housewife berkata...

kalau Nia pakai pun lawa.

ana berkata...

sesuai sgr sbb nia tinggi!

Nia berkata...

white rose: err,..sebenornya, akak tak kurus mana dik. kalau ko jumpa nanti, ko tau la dik..hehe

eT: preggy pakai ape pun comel tau

Lelord: risau nampak lemak sana sini..haha

ajjah: i dah sebut byk kali yek? haha

bardboo: kalau tak sesuai, bleh pulang balik elok jgk..hehe

isabelle: eh,..buyung tak huduh tau, buyung comel

eiela: adoi,..seksi tak mo la..hehe.

kak nur: hopefully la kak..hehe

ana: hihi,..takut dah beli tak sesuai lak. tapi elok try kan