Jumaat, 12 November 2010

Relevan tak pakai kasut dalam rumah?

Aku pernah buat entry pasal kasut ni di sini. Sepupu aku yang beli kasut ni untuk Diha..(mak dia belikan kasut murah aje,,hehe)
Akhirnya Diha muat pakai kasut ni, tapi dia pakai kat dalam rumah pulak tu. Kalau keluar rumah, dia pakai kasut lain.
Yang bestnya, dia akan simpan kasut dia ni kat atas meja solek aku. Sangat 'grand' kasut Cik Diha kita ni..huhu..Aku terfikir nak beli lagi kasut2 mcm. ni untuk dia. Tapi, kewangan tak mengizinkan :(
Mak beli kasut biasa aje la nak oii..

Berapa harga kasut kanak-kanak yang berpatutan ye?

20 ulasan:

mrsboan berkata...

saya beli kasut anak yg harga x lebih RM40...mak abah dia bukannya duit terlebih2 sgt..cthnya Adidas boleh jeling je la..busuk2 RM100x 3org=RM300 dah..selipar jepun yg cantik2 pun ada yg RM5-RM10...okla tu..

Kie-yu berkata...

diha ske pakai kasut gitu eh sis?
comel!
mahal ke sepasang?

Sidratul Muntaha berkata...

kalau yg tahan lama selalunya dari rega 30 ringgit ker atas
klu nka pakai hak yg jenis sarung bese tu,dlm 9 - 10 ringgit dah boleh dapat dah...
cam setot,aku belikan hak yg murah tu jer sbb dia lasak..
la ni ade satu jer tinggal kasut mahal dia..
tu jer satu2 kasut yg ade n tahan lama.
tpi mcm nak kena beli abru jwbnya
ahahahha
dah setahun lebih pakai.

ana berkata...

yg laki klu nak kasut cantek, mahal sket...klu pompuan kasut murah pun leh dpt cantek2...rm50 ke bawah kot sesuai..mahal membazir la, pki kejap jer.

ICA berkata...

Cantiknya kasut tu...mcm comfy saja. Sure Diha suka....:))

isabelle berkata...

hehe.kalo i pun, i x beli yg mahal2..sbb kaki budak2 cpt membesar.

amboi..syg betul diha kat kasut tu ye, smpi disimpan atas meja solek

Farra Dhelina berkata...

ctk nya kasut diha..

e.l.i.s.s.m.i.e berkata...

beli murah2..sebab kaki dia cepat besar :p aku ada sepasang ajer kasut yg mahal utk nuha tu pun kasut raya :p

chugie berkata...

hehe.. tak pe lah nia, janji kasut tu hanya utk dlm umah je.

shafiq berkata...

pakai selipar jepun dalam bilik air. ;)


My latest entry : Ping Pong Cover Untuk iPhone 4

my.mastura berkata...

eh..saya suka aa kaler2 gitu..nmpk kiut utk bebudak..tp utk girls ok la kot..utk anak saya yg lelaki tu? nampak mcm x macho plak kalau pakai tu..heheheheh

harga? biasaye brg2 budak ni, kekadang lebih mahal dr harga brg2 utk kita...tp, bg saya la..x berbaloi beli yg mahal2 utk anak2 sbb x lama je leh pakai..kejap je diorg membesar, then akan terbiar je brg2 tu..

tp, kalau ada org nk bg anak saya brg mahal, saya ok je..heheheh

wan nurul hezrina abd halim berkata...

relevent gak utk eal kaki masuk benda tajamker,kotorker..hehe.untuk keselamatan pendek kata..nice shoe

maya amir berkata...

relevan:) ade setengah org kan die suke pakai slipper dlm umah,...kasut tu jadik pengganti slipper laa..heheh

h4ni3 berkata...

kasut budak2 ni paling mahal pun namploh hengget jer.. nak beli beratus2?? uiiii... sayang duit mummy, nak oiii... bukan boleh pakai lama pun!

karipapsayur berkata...

sy lebih percaya mahal, lebih tahan lama dan tahan lasak. (kita tolak tepi crocs ciplak dari asadi lah. walaupun tahan lasak tapi bahaya utk budak bila naik eskelator)

sy baru jalan2 tgk clarks. kasut / sandal budak lebih kurang < RM150. RM118 mcm gitu laa.. Tapi masuk dgn poket kosong. keluar pun muka monyok laa..

Kasut dewasa mahai sangat.. beli utk anak jelaaa

transformed housewife berkata...

rasa kalau dlm bawah RM50 tu okay. kalau lebih dr tu, bg knur mahal jugaklah sbb kalau beli, tak leh beli utk sorang je. huhu

ummuabdullahsyaakir berkata...

Samalah,kak..sejak ada anak2...ni banyak nak kena survey balik harga klu shopping brg ank2.Tapi kalau baju,kasut anak2 memang xde yang murah...lagi cantik,lagi mahal harganya.Kdg2,harganya lagi mahal dari mak ayh punya.

sue berkata...

kasut budak lg mahal dr kasut kita.. huhu

ayin berkata...

pendapat saya RM50....tapi anak2 saya suka crocks.. bila nak beli kena beli dua. satu RM130 bila darab 2... ibu dia lah yg terketar2 nak bayar! hhhehhee...

wan nurul hezrina abd halim berkata...

maira pakai crocks pasar tani putrajaya jerk..hehe murah rm 10..tp tuh selipar kasut pigeon..hehe