Sabtu, 20 November 2010

Blog aku cantik

Haha,..ayat perasan tak ingat. Bukan aku yang cakap, Faryza yang cakap arr. 
Thanks bagi award ni ya Faryza!
Baru aku perasan ada gambar ala-ala mamat Korea kat award ni..haha..

OK, aku nak ikut macam Chugie, aku nak bagi award ni kat 10 orang pertama yang komen entry ni.
Cheers!

12 ulasan:

sall berkata...

mmg cantik pun blog ko. kemas ringkas.

isabelle berkata...

yg pertama komen, kira blog ranking no.1 plg cantik x? haha

sekamar rindu berkata...

salam....memang blog puan cantik..

MisS NadRAH berkata...

emmh2..cantik2 (^_^)

h4ni3 berkata...

alahai nia.. camno nak tau kita orang no brape... hehehhe

white rose berkata...

ntah yg keberapa sy komen...
hahaha...

cayalah...

Ain berkata...

cantik, simple dan kemas....

paling penting kejap jer nak loading....

hehe...

Faryza berkata...

tq..n sesama.. mmg cantik simple n kemas...la blog awk tgk ramai puji.heheh

maya amir berkata...

10 org pertama? maka, saya masuk list kan?:)heheheh...

sekamar rindu berkata...

salam....

singgah sini lagi malam ni..

transformed housewife berkata...

cantik sbb kemas dan teratur. blog knur kena banyak lg tukar. huhu

D'sarah berkata...

nia pny blog simple & cute... kita suker...