Rabu, 20 Oktober 2010

Contest anak tudung Maysaa untuk di join

Pic. Source: Maysaa

Ingat lagi contest tudung yang aku ceritakan kat sini?
Ini hadiahnya. Anak tudung Maysaa.
Blogger yang nak buat contest tu member aku Ajjah, korang boleh join contestnya di sini
Tarikh tutup contest :
20 November 2010

8 ulasan:

chugie berkata...

nanti free2 sy p terjah k!

tiefazatie berkata...

owh..yg sis ajjah wt ye sis..=)

white rose berkata...

ayyoo...
dah macam tudung zaman dulu2...

sy tak berapa minat le...

sy nak bagi orang lain peluang tuk menang...

kakakakakakakahh...

ana berkata...

sure nia masuk kan? buat tambah koleksi...

mama_umar_maryam berkata...

smart anak tudung itam,insyaAllah will join ;)

Nigina berkata...

sure i nak join gak.. tapi i nak tengok u pakai tudung tu,... tengah tunggu n3 baru u pakai tudung nie... mesti cun...

tukang karut berkata...

klu aku joint cmpom aku menang..tp tkkn aku nk pki tudung kot???

Nia berkata...

chugie: ok dear,...

tiefazatie: ha, betul tu, nanti senang2 join la, ok.

white rose: hehe...pandai la ko ye.

ana: haha,..dah kena banned awal2 la yang, i tolong promote aje. sbb i dah ada anak tudung tu.

Zety: ha,..nanti join ya.

Nigina: huhu,..tu la. i tak sempat nak pakai lagi. hari tu beria2 janji nak buat entry kan..hehe

tukang karut: bagi kat awek ke, tunang ke? isteri ke? hehe..dari London tuuuuu..