Sabtu, 18 September 2010

Tema Baju Raya: Baju Tahun Lepas

Dah lepas raya baru nak tunjuk gambar baju raya kan...apeda.
Baju kurung belakang tu aku punya. Sebenarnya bukan baju baru pun, tapi sebab aku ni spesis tak pakai baju kurung sangat, baju tu boleh di-recycle menjadi baru.  

En.Suami dan Diha aje yang merasa pakai baju baru (suka korang ye!).
Ini la tema kami tahun ni...OREN!

Tahun depan nak tema warna apa pulak ya? Ada cadangan tak?

4 ulasan:

mama_umar_maryam berkata...

kitorg thn depan rasenye hijau atau biru

Bella Enveeus berkata...

pink color? :)

Wan Anie berkata...

tahun depan tema sama juga macam tahun ni rasanya... budget!

atau mungkin juga tema ala arab, sebab semua org dapat jubah/abaya daripada mak/ayah yg baru balik dari umrah :D

Drama Mama berkata...

wah wah kita terbalik...for us both of the guys recycle baju last year, mama ja yang pakai baju baru. hahaha

http://twinkywinkystars.blogspot.com