Sabtu, 25 September 2010

Spek GUESS murah

Tak tau Diha 'pau' spek siapa ni. Tapi, nampak 'ngam aje...hehe

Ini spek sepupu Diha. Dah macam spek GUESS aje aku tengok.
Aku memang dah lama teringin nak beli spek GUESS. Tapi, ayah Diha kata harga dia mengarut. Baik beli spek takde brand, kualiti sama aje. Isk..sama ke?

Pada korang brand tu penting tak?


4 ulasan:

Lelord berkata...

huhuhu x penah pun beli yg ade nama...tp one sweet day cam nak beli la satu

ana berkata...

tak suka pakai spec cermin gelap...walaupun tgh drive time cuaca panas. pada ana brand x penting, ntah la...lagi2 klu harga mengarut.

white rose berkata...

wah,dah mcm uji rashid je si diha tu...

hahahaha...

pada sy ade kelainan kalo ade brand tu...
terasa bila kita memakainya...
tapi jenis sy xkesah mane2 pun, asalkan bole digunakan & tahan lama...

ibu WaWa berkata...

kalau kita pandai menjaganya, tak salah beli barang yang ade branded. tapi kalau nak bagi anak main, barang cap ayam pun ok je.