Ahad, 26 September 2010

Resepi rahsia keluarga

Suami aku masak semalam. Udang dengan sotong bakar. Bila aku tanya apa bahannya?
Dia jawab dengan muka yakin...
"Resepi rahsia keluarga..."
Cit, aku dapat tau dia gaul-gaul sotong dengan udang tu dengan perencah asam pedas, lepas tu bungkus dan masak atas kuali..hehe..

Korang ada resepi rahsia keluarga tak?

9 ulasan:

Liza berkata...

resepi keluarga k liza nasi ayam, belajar dari abah

Kancilbiru berkata...

wahh nak jugak resipi rahsia tu..ekekee

white rose berkata...

hahahahaha...
suami akak wat lawak ape ni?

lawak udang...

ade2...banyak...
salah 1 nye ialah resipi nasi ayam...

ajjah berkata...

Adaaaaaaaaaaa....! Sambal tahun! Sambal yang kononnya boleh tahan bertahun-tahun, tapi tak pernah tahan sebab tak sampai seminggu memang licin.. Dulu time sekolah, rajin la bawak ni.. :)

Rindunya nak makan pedas :(

mama_umar_maryam berkata...

ade jugak!sotong ungkep ;)

transformed housewife berkata...

ada. nasi air dgn nasi kerabu kuning special!

syawalsimpsons berkata...

boleh x nak try gak...hehhehehhe

Adlina Husaini berkata...

canggih la bini, tolong reveal resepi keluarga mertua..cayalahh ^_^

(adlina manjadiri here)

*diera* berkata...

nia.. perencah asam pedas tu cemana? hahaha ni betul2 nak tiru nih..hehhehe