Isnin, 27 September 2010

Mari komen sajak mengarut aku

Internet dirumah masih tak pulih
Khidmat broadband pinjaman sangat la sedih
Walaupun aku sangat gigih
Satu demi satu blog aku pilih
Semua gagal, hati sangat la pedih

Sampai situ aje aku dapat idea..patutnya orang TM datang betulkan internet rumah aku esok. Lama betul aku tunggu..ramai sangat orang yang modem kena panah petir kot..hehe..

Korang pernah takde internet macam aku tak? Rasa macam hilang keperluan asas tak?? eceh..

17 ulasan:

Kazaztan Team berkata...

ye..mmg pernah...mcm cacing kepansan sudah ye

Izzatul Iman berkata...

haha.... ciannye... buat masa ni internet tak ade kat rumah...

dan kalau ada pun takleh nak duk berjam2...sal me dah sampai peringkat tak tahu nak buat ape dgn internet...

buat masa ni kat opis jek...jadi kalau dah ada kat rumah tu tak la terkenang2...jadi internet tu bukan lah keperluan asas...tapi kalau takde laptop or PC, memang nangis la sebab tak dapat buat assignment...

Mak Su berkata...

ayo, sgt sangap, kan..... simpati to you

cik puan akish berkata...

eceh..nia meluahkan perasaan....sabo ek...take it ezy......

tp bile tenet tade..doii..rase cam mati kutu wehhh

Hidayah Ismawi berkata...

Must be soooo frustrating! Sian Nia.. sabar yek..

MY LATEST ENTRY: Smashin’..

Ain berkata...

ain kalau internet takde sama macam orang tengah putus cinta...

frust nonggeng....hehehe

Sumijelly berkata...

ala...cian nya nia aku baca sajak ko...

sajak ker tu?? ingat pantun...huhuhu

pakai la beruk band jer..senang citer...hehehe

Sumijelly.com

nieda berkata...

rasa mcm takleh odup tanpa intenet. mmg dah jadi satu keperluan..org TM mmg camtu, kena selalu call smpai dorang dtg

D'Sarah berkata...

sungguh x best bila xde internet kan..huhuhu

Lady of Leisure berkata...

pernah takde internet 2 minggu gak la hihi

Kie-yu berkata...

oh! rasa macam kejung kaki pastu sakit tak hingat bile lost internet connection
hee :D

Liza berkata...

sajak yg begitu puitis dan kreatif! syabas!!

ana berkata...

fuyoo...frust ngan modem terus jd kreatif. baguih2...hehehehe

transformed housewife berkata...

pernah! masa mula2 balik ke Msia, susah hati dan susah idup bila modem yg ada tak boleh guna. kena pinjam juga laptop dgn guna modem ofis FIL lps waktu pejabat. huhu

h4ni3 berkata...

hamba juga pengguna berukben
cik com nama provider ampeh
kalau hujan kompom tak boleh onlen
nak wat camne, sabo jela banyak2 eh..

hehehe

Wan Perlis berkata...

haha sajak takda internet
call 100 dan suruh mereka cepat

white rose berkata...

hahahaha...
macam tu la sy sblm raye...

rasa hidup tak lengkap...
siap piki, xpe aku tak raya, janji strearmyx ok...

hahahaha...
giler kuasa tol sy nih