Khamis, 9 September 2010

Kad Raya Kami!

Aku tengok ramai kawan-kawan ada e-card, aku punya macam ni, gambar kartun, boleh la ya..hehe

Tahun lepas pun kami guna kad ni jugak. Tapi, kalau kot2 tahun depan ada rezeki bertambah sorang lagi..hehe..(ada hati ko ye?..) , kena tukar kad baru la pulak

Pada kawan-kawan semua, 
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
AMPUN MAAF ATAS SEGALA SALAH & SILAP
(terutamanya kalau kadang2 tak sengaja menulis apa-apa yang mengguris (cewah!) hati kawan-kawan semua. Ikhlas cakap, memang tak terniat langsung nak menyinggung hati sesiapa. Harap maafkan ya. 

Untuk kawan-kawan yang pernah jumpa, 
Maaf ya kalau ada perilaku saya yang menyinggung perasaan (cewah lagi!) atau pun kadang2 tergelak kuat ke dan membuatkan kawan-kawan terasa terkejut..hehe..

7 ulasan:

mama zharfan berkata...

selamat hari raya utk nia & family!

ana berkata...

kuat sgt ke gelaknyer tu...hehehehe
selamat hari raya maaf zahir batin nia...

Lelord berkata...

samat ari raya Nia....nak wet raya leh hehe

balqis berkata...

salam kak nia,
selamat hari raya juga!
makan lemang tu ingat2 la kat saya ye. heheh :P

nway, nk bgtau frame tu dah sampai tadi. thanks byk2! sangat suka :)

Nadiah Sidek berkata...

selamat hari raya nia :)

Syigim berkata...

happy hari raya nia & family :)

iEfa berkata...

slamat ari raye ;-)