Khamis, 12 Ogos 2010

I LOVE U


Ingat lagi contest ni?

Resultnya Kak Ros dah publish pagi Isnin. Maka, inilah keputusannya..

I LOVE U Contest Winners

Grand x 1

First x 1

Tifa@

    http://natifar7884.blogspot.com/2010/06/mari-join-littles-mamas-love-contest.html

    Second x 1

    Third x 1

    Fourth x 1

    Consolation x 5


    Hanz (tengah)@http://thehoneybunch.blogspot.com/2010/06/i-love-u-contest-by-little-kids.html, yang kanan tu Kak Nur a.k.a transformed housewife..hehe


    Tahniah pada semua pemenang! 
    Kebetulan ada yang aku pernah bergambar dengan diaorang, saja letak..hehe. Nampak macam contest aku buat pulak. Tapi tak, sebenarnya ini penganjurnya...

    Alhamdulillah dan Terima Kasih banyak pada Kak Ros! 
    Love You!


    Details keputusan contest di sini

    11 ulasan:

    Damia Aleesya & Damia Ayunie berkata...

    wooowww...congrat nia...best hadiah tu...jemput join contest ayu buat yer..

    Little Mama™ berkata...

    wah, siap ada gambar.. bagus bagus!

    akak dah email..check tgk ada tak.. dua kali email sebab bounce ;)

    Kie-yu berkata...

    yeay :D
    congrats sis!
    bertuahlah mama diha ni

    mrsboan berkata...

    tahniah...wah!..seronoknya rezeki bulan ramadhan...

    Farah . 5577 berkata...

    wowee menang. congrats nia!

    mamalieyna berkata...

    wooo grand prize tuuu..tahniah! bestnyer! ^_^

    selamat berpuasa nia!

    Hidayah Ismawi berkata...

    Congrats! Nia. Job well done :)

    MY LATEST ENTRY: Aishah’s the zig-zagging princess

    Hamzah Ian berkata...

    wah wah .. seronoknye korang.. apesal takde laki ni?? laki tak masuk kontes ni??

    Wan berkata...

    wah bestnya menang

    white rose berkata...

    SALAM RAMADHAN buat akak...

    berbuka apa tadi?

    mudah2an puasa tahun ni penuh keberkatan & rahmatNYA...

    wasatiah lah dalam segala hal...

    pose2 ni rajin wat contest lagi ek...

    Nia berkata...

    Ayu: thanks dear!

    Little mama: dah email balik kak,..thanks ya!

    Kie-Yu: sekali sekala dik.

    mrs boan: betul, rezeki Allah di bulan Ramadhan,,hiee~~

    Farah 5577: thanks Farah!!

    mamalieyna: betul, betul..tak pernah menang GP ni,..hehe

    Hidayah: thanks dear!!

    Hamzah: takde laki pun yang masuk, tu pasal la takde laki menang. lain kali ko masuk yek..hehe

    Wan: rasa di awangan..sgt best..

    White Rose: akak berbuka nasi dgn sup ayam..hehe. sama la, harap dapat jadi Ramadhan yg lebih baik dari sebelumnya kan.