Sabtu, 21 Ogos 2010

Dah la Tak Puasa - Minum Depan Orang Pulak

Semalam tengah bagi makan Diha (Diha yang makan arr, mak dia posa!), dia sibuk nak main air. Aku biar aje.
Mula-mula dia ok lagi main siram-siram pokok kat situ.

Memang basah lenjun dah baju dengan kasut dia masa ni.
Tiba-tiba si Diha ni try minum pulak air tu...woit,..kot ye pun tak puasa, agak-agak la nak oiii,...

Tergugat tak korang kalau tengok budak minum? hehe


Ingat lagi entry aku tentang Salleh Samsa Gregor? Ini ada update dari Littlemama. Boleh pergi tengok ok.

14 ulasan:

mrsboan berkata...

tak tergugat pon!.....hehehe kalo air paip la.....tapi sebenarnya tak la berapa tergugat..kdg2 tersentap...'eh puasa...puasa'...mngingatkan diri..time suap anak tu...biasa suap skali mulut emak...mcm nak tersasul-sasul je ke mulut mak...ihiks...

Farra Dhelina berkata...

eik tak sakit perut ke diha minum air paip tu??

m4ruk0 berkata...

untuk org yg tak tahan godaan konfem tergugat iman tgk Diha minum air tu lagi lagi kalo tengah dahage & panas terik kat luar tu hahaha

idah @mama izzya berkata...

salam kenal
ganaz tu anak dara..x poce..tak poce

white rose berkata...

hahahaha...
diha, diha...

saje menguji mak dia je tu...

apsal akak tak main air dgn dia skali...

aNiS tHe BumbleBee berkata...

alolololo! rajinnye laaa si diha nk menyiram pokok eh..skali diri sndiri pun dia siram..kekkeke!

isabelle berkata...

esok2 diha dah besar, suruh dia baca entry ni. nak2 bila dah ada org nak meminang..kekekekeke

transformed housewife berkata...

tak tergoda pun. Knur lglah anak2 knur pg2 dah mintak nak mkn cereal, tghr nak mkn nasi lps tu kita buka puasa nak mkn jugak sama2.

nieda berkata...

comelnya anak dara ni main air..budak2 mmg sukakan air

Liza berkata...

tak pose yer?? biasa dia tu...

Thoha berkata...

salam. memang tergugat juga iman orang2 yang berpuasa ni..hehe

sall berkata...

Diha haus ye. Tu yang xtahan terus minum air paip ye. cian Diha.

Sall tag nia

http://mawarpink.blogspot.com/2010/07/cantik-itu-kamu-contest-4-you.html

Nia berkata...

mrsboan:wah,..betul tu, time suap anak, kekadg mcm nak tersasul lak..haha

Farra: a'ah kan, ade klorin, tapi dia tak dpt minum byk, lepas minum skit jerk.

maruko: nasib baik tak panas masa tu..haha

white rose: tak boleh woo..takut ayah dia nampak, dia tanya akak.."kenapa dgn awak ni?"

Anis: tu la,..dia rasa dia mcm pokok bunga jugak..kena siram :)

Isabelle: uiii,..insha'Allah Belle, kalau umur panjang, akan ku buat itu..haha

Kak Nur: akak cool mummy. tetap steady ni ape juga keadaan..:)

nieda: uii,..masa dia baru2 umur sebulan dulu, takut air si Diha ni..huhu

Liza: memang kak, budak kecik ni suka tak posa kak..haha

Thoha: tapi kalau dah selalu tgk dia buat mcm tu, dah ok kot..hehe

sall: thanks dear, nanti Nia pegi check arr

ibu WaWa berkata...

tergugat jugak. kalau posa ni perut tak lapar sangat, yang penatnya sebab dahaga.

bila dah dahaga, air paip pun nak sedap!!! he...he...he...