Ahad, 20 Jun 2010

Suami aku 2

Suami aku, 
Boleh dikatakan serba boleh
Dia boleh buat segalanya
Dia boleh memasak
Dia selalu tolong aku lipat kain
Dia tolong aku cuci pinggan
Dia juga rajin vakuum rumah,
Tapi semua tu tak pernah dilakukannya dengan sempurna..
sebab...
itu semua bukan bidang dia, tapi aku..
Cuma satu aje yang dia buat paling sempurna
dan aku langsung tak dapat buat

Jadi AYAH yang baik untuk anak kami


,

SELAMAT HARI BAPA ,  DEAR!

Walaupun Diha tetap panggil suami aku sebagai mak dan bukannya ayah! 
(Diha panggil semua orang mak, termasuk tok, opah, mak ngah, ayah ngah dan cu dia, haha)

10 ulasan:

Hidayah Ismawi berkata...

So sweet :)

Auntie Hidayah ni pun Diha panggil mak jugak ke?

ibu emy efy eqy berkata...

Diha panggil semua orang mak ye. Anak akak Afiq panggil semua orang ayah...

DiriMU bertuah kerana memiliki seorang lelaki yang benar-benar bergelar ayah yang baik. Semoga kehidupanMU sekeluarga sentiasa berbahagia.

isabelle berkata...

comel la diha ni..buleh pulak semua nye mak ye?

Nia berkata...

Hidayah: Sure, kalau dia jumpa mesti dia panggil mak jgk. Dia rasa semua yg dewasa dari dia, panggilan mak kot. hehe

ibu emy efy eqy : terima kasih :) memang dia suami yg baik, sgt bersyukur ni

Belle: tu la, dia main lump sum aje sumer org..haha

Farah Y berkata...

Entry ni sweet sangat! Selamat Hari Bapa. Comel je Diha panggil semua orang mak. Ehe.

kak ina kl berkata...

salam..alahai kenalah panggil nama yang betul..apasal jadi mak..


semuga hb kamu menjadi ayah dan suami yang baik yer

sirna berkata...

hahaha...cutenya, camne pulak semua org dipanggil mak..dia saja main2 kot=)

Damia Aleesya & Damia Ayunie berkata...

ekekekeke...biar betul diha panggil semua org dewasa mak..berapa umur diha sekarang??

Liza berkata...

mesti confuse dah smua dipanggil mak...

very sweet entry....

anisalya berkata...

sweet...ok la tu.
at least ada jugak panggilan.
ngeee...