Khamis, 17 Jun 2010

Siapa yang korang pilih sebagai madu?

Masa zaman aku belajar dulu (laaamaaa duluuuuu..), ada sorang kawan aku ni, minat sangat dengan Amy Mastura. Pernah satu hari dia cakap pada kami,..

"Kalau Amy Mastura nak jadi madu aku nanti pun aku sanggup, perempuan lain, aku tak nak..." (Amy Mastura anak dara masa tu).

Kami terkedu jugak mendengarnya. Tapi, mesti dia bergurau aje rasanya. Kalau betul-betul tak mungkin dia nak..Amy Mastura pun tak nak..hehe..
Source : M-Star

Tapi aku terfikir, kadang-kadang kalau minat sangat dengan seseorang artis tu, setakat mana tahap keminatan kita tu? Adakah sampai sanggup kongsi suami?

Kalau diberi pilihan, siapa yang akan korang pilih sebagai madu?

Fasha Sandha?
Source : M-Star

Tiz Zaqyah? 
Source : aarchkaiser

Lisa Surihani? 
Source : M-Star

atau Nora Danish?
Source : sabah.net

Takpe, tak payah pilih. Artis atau orang biasa sama aje, takde siapa sanggup bermadu kan? Kalau dah jodohnya tersurat macam tu nak buat macam mana kan.

**Entry ni adalah untuk hiburan semata-mata, tak bermaksud untuk merendahkan artis-artis tersebut.

17 ulasan:

fabulous.farah berkata...

xnak bermadu..mintak jauh. tapi kalau lah dah terpaksa sangat saya pilih lisa ngan nora danish. fasha???euwww....geli.haha

Kancilbiru berkata...

semua tak mau....hahahah...

Anje a.k.a Mama_Balqis berkata...

semua pun tak sanggup...dengan sape2 pun tak nak even dia lawa ke glamour ke...i tak sanggup U

DrSinga berkata...

fasha sandha sanggup bermadu dgn tiz zakiah tak rasa2nya....

ita cutevirus berkata...

i tak rela u!!!!

toughcookie berkata...

sekow pun tak pass hehehehh...

HaniCheLat berkata...

tak mau madu. no. nehi!

e.l.i.s.s.m.i.e berkata...

honey dew aku nak! hehehehe

ravishingpeacock berkata...

xde yg rela kot u huhu

Liza berkata...

none of the above!!! tak nak!!!

isabelle berkata...

jgn terlampau against perkara yg Allah dah halalkan. lagi kita benci, lagi Allah uji nanti.

tapi kalo i, kot ye pun.. cari le yg lebih bagus drp i. kalo setakat mcmdlm list tu..huk alohhh

chugie berkata...

bermadu?owh!tidakkkkkkkkkkk! takmau!! jangan lah...

ibu emy efy eqy berkata...

jika diizinkan Allah siapalah yang nak bermadukan???

akak rela bersendirian daripada berkongsi KASIH...

Damia Aleesya & Damia Ayunie berkata...

suka lisa surihani...tapi takkan nak bermadu kot....no wayy!!!!!

Mommyyus berkata...

waaa...saya tak sanggup.

nabil berkata...

kebanyakkan perempuan yg tak sanggup dimadu adalah perempuan bertudung
memalukan!!!

Nia berkata...

@nabil - alahai kesian, nak kawen lagi, tapi tak dapat ke? bertabah la ya.