Jumaat, 14 Mei 2010

Sedap sangat ke aku masak?

Ini Diha masa makan baru-baru ni. Aku masak sup ayam aje. Tapi, dia dah jadi macam ni haa..

Dia baru-baru nak belajar makan sendiri, itu yang comot sampai macam ni tu. Bukan sebab aku masak sedap sangat..haha. Aku masak biasa je, banyak lagi nak kena perbaiki..hehe..mengaku nih.

*scheduled post

6 ulasan:

Nadiah Sidek berkata...

masakan mak walaupun simple tetap sedap..kan diha kan.. ^^

chugie berkata...

hahahha.. sedap sangat ke diha?? abis comot muka tu ngan nasi2..

Nia, mesti rasa semangat nak masak bila tengok anak makan camni kan?? berselra betul tu

sirna berkata...

budak-budak suka mkn sup2 kot..my mikael pon kalau i masak sup bukan main lagi hirup kuah..habis sememeh muka..but so cute, they are learning day by day..

momguess berkata...

air tangan mak tu ponting!!!

Damia Aleesya & Damia Ayunie berkata...

sedap lah tu sampai makan cam tu..

Adlina Husaini berkata...

yum yum sedapnya kalau makan sup dgn kicap hihihi