Sabtu, 29 Mei 2010

Pada yang bakal bernikah esok...


1) Pernikahan itu satu penyatuan pada seribu perbezaan
2)Sentiasa ingat, apa juga yang kita lakukan dalam rumahtangga, 
lakukan kerana Allah, bukan kerana suami..
3) Komunikasi & sabar kunci kebahagiaan

OK lah tu, 3 aje. Akak pun baru 3 tahun kahwin aper..hehe..

9 ulasan:

Kancilbiru berkata...

tahun awal perkahwinan tu tahap paling mecabar...kena banyak sabaaar...eh tetiba sambung pulak..hehe

Nia berkata...

eh, takpe. nasihat yang baik tu, patut kena sambung. hehe

Lily berkata...

alamak i have nothing to add to this post

anyway

\o/

Marina Fazzly berkata...

insyaAllah...

ini je yg org blh ckp..=)

isabelle berkata...

3tahun kawin, maka 3 nasihat je la ye?
patutla mak bapak yg dah tua2, kalo bagi nasihat berjela2...sebab diorg kawin dah lama.hehe

Wan Anie berkata...

tips yg ke-3 tu paling sukar utk dipraktikkan.... hehe

melayuangkat berkata...

Salam Nia,

Bertuah pada yang dapat Mak Mertua dan ipar duai yang baik..

Liza berkata...

same jer nasihatnyer nia, tak kiralah baru 3 tahun or 13 tahun kahwin, 3 nasihat tu mmg sgt penting!

ravishingpeacock berkata...

sweet