Sabtu, 10 April 2010

SAYA MAHU BLOG SAYA DI JELAJAH OLEH BEN ASHAARI kerana ...


Aku tahu tentang Jelajah Blog : Edisi 3 ni dari blog mummy Intan. Dah edisi 3 dah?..Where have I been? Aku pun tak tau. Aku pun baru-baru aje nak aktif berblog dalam tahun lepas kan, tu yang banyak ketinggalan ni. Harap-harap aku masih belum terlambat. Huhu..

Apa yang aku kagum kan, kalau blogger-blogger yang kira 'otai' ni, mesti ada elemen-elemen merendah diri dalam entri diaorg. Macam Ben Ashaari ni, dia kata pernah dapat dalam satu hari 500-1000 pembaca, tapi dia tetap anggap dirinya tak popular. Huhu,..kalau macam aku ni, lagi la sedih keadaannya. Aku nak jadi suam-suam kuku pun kena usaha lagi ni.

SAYA MAHU BLOG SAYA DI JELAJAH OLEH BEN ASHAARI kerana blog saya masih belum mempunyai traffik yang tinggi. Maklum saja, baru-baru belajar nak berblog. Itu pun syukur ada kawan-kawan yang baik sudi berziarah.

Selain itu, saya juga mengharapkan pandangan beliau tentang apa yang dapat saya perbaiki dengan blog saya. Kadang-kadang apa yang kita suka tu, mungkin tak disukai orang lain kan.

Melalui entri ni, aku harap sudilah Ben Ashaari menjelajah blog ni. Terima kasih banyak2 ya!

Cheers!


1 ulasan:

Intan berkata...

Samalah, Intan pon tak tahu menahu mende nie..tup tup...tu diaaa dah edisi ketiga tu :D

Gud luck dear, mine telah "di jelajah" semalam :)